Od 2.decembra 2013 uzavretý Starý most pomaly demontujú. Nahradí ho nová konštrukcia, ktorej farbu by vraj mali vybrať občania v hlasovaní už v januári 2014.
Prvá etapa výstavby električky do Petržalky zahŕňa okrem rekonštrukcie mosta aj výstavbu električkovej trate zo Šafárikovho námestia cez Bosákovu pozdĺž Jantárovej až na úroveň Námestia Hraničiarov. Dĺžka trate bude 2 kilometre.
Plánované zastávky budú 3: Šafárikovo námestie, Viedenská cesta ( za mostom na petržalskej strane) a Bosákova ( dnes Farského).
Celá trať bude vedená východne od existujúcej Jantárovej cesty.
A práce už začali. Na Bosákovej vedľa zastávky autobusov je značka označujúca stavenisko. Smerom od cesty je vytvorená prístupová cesta pre nákladné autá. Ide o pozemok, ktorý dnes využívajú predovšetkým majitelia štvornohých miláčikov na venčenie. V novembri tu bolo vyrezaných niekoľko stromov v rámci príprav 1.etapy nosného dopravného systému.
Verejnosťou kritizovaný bol v minulom roku variant s ukončením električkovej trate obratiskom. Bolo situované pri Chorvátskom ramene pred križovatkou Jantárovej cesty a Rusovskej cesty. Problémom obratísk je, že boli by využívané len kým by sa nespustila druhá etapa električky. Potom by sa finančne náročné obratisko využívalo iba sporadicky v prípade mimoriadnych udalostí.
Keďže mesto plánuje zakúpiť obojsmerné električky Škoda 30T, s najväčšou pravdepodobnosťou bude trať bez obratiska. Pôjde o prvé obojsmerné električky v Bratislave. Dodané by mali byť najneskôr v roku 2015.