Bratislavský kraj susedí s Dolnorakúskym krajom a tak je v čase cezhraničných spoluprác prirodzené, že obe strany hľadajú možnosti spoločných aktivít a spoločného financovania za účasti eurofondov.
Najlepšie sa zatiaľ darí v sociálnej oblasti a v cestovnom ruchu.
Na prvé miesto by sa však mala dostať dopravná politika a budovanie cestnej infraštruktúry. Najviditeľnejším výsledkom tento spolupráce je cyklomost medzi Devínskou Novou Vsou a rakúskou obcou Schlosshof nad riekou Morava.
Popri rieke Morava vznikne aj cyklotrasa pozdĺž bývalej železnej opony s medzinárodným prepojením. Tá je súčasťou projektu "Za mostom". Cyklotrasa bude nadväzovať na cyklomost Devínska Nová Ves - Schlosshof. Projekt bude financovaný v rámci Programu cezhraničnej spolupráce Slovensko - Rakúsko 2007-2013.
BSK má na svojom území 683 km oficiálnych cyklotrás. BsK má vo výhľade ďalších 300km nových cylotrás. Prebehli už trojstranné rokovania medzi Slovenskom, Rakúskom a Českom o vedení medzinárodnej cyklotrasy Cesta Železnej opony – Eurovelo 13, ktorej podstatná časť ide popri našich hraniciach s Rakúskom. Na našom území meria 80 km.
Táto cyklotrasa sa začína na nórsko-ruských hraniciach, prechádza po bývalej železnej opone cez celú Európu, a končí pri obci Carevo v Bulharsku neďaleko bulharsko-tureckých hraníc. Celá trasa má približne 7000 km. Bude patriť medzi najdlhšie medzinárodne cyklotrasy v Európe.Na Slovensko sa EuroVelo 13 dostane na hraničnom priechode Moravský Svätý Ján - Hohenau, v BSK pôjde od severných hraníc katastrálneho územia obce Závod až pod Petržalku, kde sa vráti na rakúsku stranu cez hraničný priechod Jarovce – Kittsee. Súčasťou tejto cyklotrasy je aj most medzi Devínskou Novou Vsou a Schlosshofom.
Posledným zámerom je vybudovanie pevného cestného mosta medzi Záhorskou Vsou a Angernom. Tento projekt sa má stať prioritou nadchádzajúceho obdobia slovensko- rakúskej spolupráce.